Tak jsem si vzpomnel, ze jsem kdysi nekomu licil, jak jsem ke sve prezdivce prisel, a bylo toho pres pul stranky A4. Mozna bych to jeste nekde nasel... (-:
Anebo ne. Zadna posta.
Hlavni duvod neni v tom, ze chci byt jiny, jako spis v tom, ze vsichni ostatni jsou stejni.
Kdyz jedes metrem a vidis kolem sebe same prazdne tvare a otravene vyrazy, tak z toho jeden ma strasnou chut zacit se usmivat nebo sklebit nebo neco delat, ne snad proto, aby se usmival nebo sklebil, nebo proto, aby se lisil, ale proste proto, ze ta jednotvarnost je sakra deprimujici.
No a se smajlikama je to podobne. Kdyz je vsichni delaji jednim smerem a ty mas pocit, ze to neni proto, ze by to melo nejaky smysl, ale proto, ze to tak delaji vsichni, zacnes mit pocit, ze by neskodilo delat to jinak. Tak to udelas jinak. (((-;
MMChDM me dodneska prekvapuje, ze jsem nenarazil na nikoho jineho, kdo by smajliky obracel. Ze bych byl zas takova vyjimka?
mess_id = 1192009
Pieta * (19.3.2001 19:26)
Tak je to venku. A ani to nebolelo... (-;
mess_id = 1192032
Alenash * (19.3.2001 19:34)
pieta: mam za to, ze smajliky se delaji tak jak je vsichni krome tebe delaji ne jen tak, ale proto ze se cte zleva doprava......(cili tve smajliky davaji smysl jen proto, ze je vsichni delaji obracene,a smajlik se stal utvarem majicim 'vyznam').......(tim te samozrejme nenabadam natoz karam :o)).....jenom poznamka k tomu zadnemu smyslu smeru smajliku :o))
mess_id = 1192093
Pieta * (19.3.2001 19:51)
Alenash: Jenze kdyz nevis, ze to je smajlik, tak to je pro tebe jen shluk pismen. A kdyz to vis, tak poznas i ten muj. A navic ja zacinam tou dulezitou casti. (-;
Ale mas samozrejme pravdu.
mess_id = 1192184
maftik * (19.3.2001 20:43)
Když už jsi tu moh bys povykládat o své přezdívce ;-)
mess_id = 1192605
stromovous * (20.3.2001 1:05)
Pieta: někdo si barví vlasy na zeleno, někdo nosí prádlo opačného pohlaví, někdo dělá naopak smajlíky (((-:
to je mi sympatické, z originality a diverzity vzniká krása a tvořivost :-)
mess_id = 1194383
Pieta * (20.3.2001 17:58)
A... ehm... ty druhe dve veci, ty vis odkud?
(-;
mess_id = 1194448
stromovous * (20.3.2001 18:35)
pieta: až potkám zelenovlasého transvestitu, který bude mít při úsměvu koutky směrem dolů, budu vědět, že jsi to ty :-)))))
mess_id = 1223091
stromovous * (4.4.2001 2:12)
Je tady poněkud strnulo...
Tak bych ještě tedy mohl napsat, že kromě stromovouse, kterého jsem vysvětloval pár příspěvků níž, používám na chatech samozřejmě taky nick Ještírek a taky tři ženské nicky, z nichž jeden je Laura, druhý Sára a třetí neprozradím :-)
mess_id = 1223366
Smrček * (4.4.2001 9:20)
Evelína :)
mess_id = 1224613
stromovous * (4.4.2001 17:04)
smrček: nene :-)
já to nemůžu prozradit, protože bych přišel o tu spoustu skvělého lesbického sexu na Xku, kdyby se sem podívala nějaká "moje" slečna
mess_id = 1224645
DanQ * (4.4.2001 17:15)
hmm... muj nick je takovy nick/nenick... vetsinu tvori me skutecne jmeno, a to Q je ciste aby si me nepletli s jinym Danem... a to proto, ze Q mam vylozene rad :o) (Q- viz. james bond, startrek, oblibene adventurinske slovo Quest atdatd... :o)))
mess_id = 1224738
Maftík * (4.4.2001 17:54)
oblibene adventurinske slovo Quest
:-)))
Jo, questy, to byly smazby, muj uplne nejoblibenejsi byl Space, super byly Hero a Police :-)
mess_id = 1224852
DanQ * (4.4.2001 18:54)
jo, s tebou si uz chci popovidat o adventurach pekne dlouho, jenze skrze Liero se k tomu nikdy nedostanu :o)))
mess_id = 1225240
Maftík * (4.4.2001 21:00)
V poště (nebo klubu adventure) to nebude problém :-)
mess_id = 1225566
Alistair * (5.4.2001 0:05)
Tak ja bych se taky trochu exhiboval.
Jak už mé jazykovědné zázemí poukazuje - bude to krušná cesta staletími :)
Když jsem si ještě jako dospívající chlapec vymýšlel příběhy (z nichž časem povstaly některé celkem povedené povídky) měl jsem obvykle jako hlavní postavy Přítele, Dívku a Mistra. Přičemž platilo, že v roli Přítele jsem mohl být i Já. Každopádně Přítel byl důležitý.
U mých postav taky hrály velkou úlohu jména. Musela něco podstatného znamenat a musela tak i znít. Písmeno "A" pro mne vždy znamenalo něco neskonale pozitivního, dobrého a zářivého, proto můj Prítel, či mé alter ego v příbězích nosil obvykle jméno začínající na "a". zatímco Dívka spíš na "v", či "s" a Mistr na nějakou tvrdou, či znělou hlásku, třeba "z", nebo "g".
Časem jméno vykrystalizovalo v podobu "Alistair", což je v podstatě jedna z verzí jména "Alastair", což je keltská/irská verze starého řeckého jména "Alexander". Toto jméno znamená "Ochránce mužů", poněvadž "alexein" znamená "ochraňovat" a "an(d)r" znamená "muž, člověk" ("d" se vkládá jen pro větší znělost a lepší výslovnost - podobně jako "b" ve vývoji lat. "homo" -> šp. "hombre" muž, člověk), proto příbuzné: sanskrtsky "naras" - člověk, muž. Jméno nehodlám a nechci vykládat sexisticky, protože ve starověku, kdy vznikalo tak chápáno nebylo. Celkem nejpřijatelnější interpretace zní, že to označuje člověka, který v kolektivu nelobbuje pro nějaké částečné zájmy, ale ochraňuje celek, ochraňuje hrdé, statečné jádro v lidech a tím i zbytek, protože co by byl člověk bez hrdosti? - Červ.
mess_id = 1229267
ewwwa * (6.4.2001 13:23)
Já vážně netuším, jak jsem přišla ke svému nicku. Možná by to věděl Luke, který na mě v poště občas pokřikuje "eHTTPo!" :o)))
mess_id = 1230079
bludička * (6.4.2001 18:30)
Byla jsem vyzvána, abych si vybrala nějakou romanickou přezdívku. Protože jsem se při prvním vstupu na Průvodce pořád někde ztrácela, byla to podle předvídatelné asociace bludička:-))))))
mess_id = 1230096
QAX * (6.4.2001 18:49)
A víte že já ani nevím :-)
mess_id = 1230105
bludička * (6.4.2001 18:55)
Já se ani nedivím........
mess_id = 1232230
Sunset * (8.4.2001 12:22)
DanQ: Jen jestli tva laska ke Q neni dle jednoho jokesu -
Chlap je jako Q
velka nula s malym ocaskem ;-)))
mess_id = 1235068
DanQ * (9.4.2001 19:11)
Sunset :o) obavam se, ze tohle mozna bude pouze podvedome :o)))
qax ze ty ses liny psat na klavesnici :o)
mess_id = 1235930
Heřmánek * (10.4.2001 7:14)
K přezdívce jsem přišla jednoduše z vlastního jména - mírně opravený latinský název heřmánku - a vymyslely mi ji kolegyně. Bohužel postupem času jsem Heřmánkem jenom když ode mě někdo něco potřebuje, jinak slyším i na Heřmana, případně na Háčko (ale to nerada ;o))
mess_id = 1236251
Gudrun * (10.4.2001 10:08)
Tak mi taky občas říká tatínek mého přítele .-)
mess_id = 1249726
Pekelnej vlasáč * (17.4.2001 20:43)
Já jsem k mí přezdívce přišel snadno, už z názvu vyplývá, jak vypadám.
mess_id = 1251516
ax * (18.4.2001 17:34)
abych neduplikoval snahu :-)
mess_id = 1252354
netopyr * (19.4.2001 6:46)
:-)))...vzhledem k mej aktivitě v síti je snadné pochopit můj nick že?...ovšem hlavní podíl na tom nese telecom se svejma cenama:-)))
mess_id = 1264960
Znaaki * (24.4.2001 22:54)
No jasně, že si to pamatuji. To bylo z důvodu, že jsem musel najít nick, aby mi pak náckové nedali nadržku, když by si podle mého origoš name na mých stránkách zjistili, kde bydlim.
No a bylo to podle toho, že když jsem jel tramvají, nějka jsem přemýšlel a uviděl jsem značku, pak se to nějak pokroutilo a z dopravní značky tu je Znaaki.
mess_id = 1267089
pIETA * (25.4.2001 20:26)
Jako doplneni ke svemu priznani bych dodal, ze soucasny stav meho nICKU neni snahou se jeste vic odlisit, alebrz snahou trochu svetu pripomenout muj soucasny vztah k nemu. Viz take kratky textik za jmenem.
mess_id = 1267294
tegreh * (25.4.2001 21:08)
Moje přezdívka vznikla tak že na základce jsme si povídali pozpátku a mě říkali bukaJ tegreH a tak sem to sem šoupnul no a jeto :-) .
mess_id = 1268696
smartus * (26.4.2001 13:21)
Moji prezdivku jsem si vymyslel sam. Smartus obsahuje anglicke slovicko a reckou priponu. Ale ve Hre na tajemstvi mi rikaji Smarťák, Smrťák občas i Smeták :)
mess_id = 1269696
DanQ * (26.4.2001 18:44)
jeste mam anglickou verzi vysvetleni: My name is Dan a i love Q :o)
mess_id = 1272173
Alistair * (27.4.2001 20:55)
rejpalská připomínka :)
"us" je latinská koncovka, nikoliv řecká...
přestože existuje pár řeckých slovíček na "us" (Oidipús) tak jsou to vyjímky a je tam dlouhé "ú", neboť to původně bylo "ou" které se stáhlo a četlo podobně jako v dnešní francouzštině... nebo typ "-eus, -aus" (basileus, naus) jsou difthongy - eu, au
naopak řečtina je typická koncovkou "os" (kyrios, anthrópos, glaukos, Démokritos, Homéros)
zatímco pro latinu "us" (servus, domus, populus, humus, purus, Livius, Gaius Iulius)
mess_id = 1274078
akes * (29.4.2001 17:33)
Trojnásobná zkratka to je Akes.
Ad Honore Jesus(Ke slávě Ježíšově)->AHOJ
Kyrie Eleison(Pane smiluj se), resp Kriste Eleison(Kriste smiluj se)->KE.
Z toho vznikne AHOJ KE KE. Přidáním dalšího slova vznikne AHOJ KE KE Softvare. Zredukováním duplicitních hlásek a vybráním vhodných písmen vzniknu já.
mess_id = 1276222
Maftík * (30.4.2001 15:45)
softWare :-))
mess_id = 1276894
multilevel * (30.4.2001 21:25)
vzhledem k tomu, že otec prosadil, abych měl jméno po něm, v současnosti řeším problémek, jak zajistit, abychom si nelezli vzájemně do pošty. A tak se snažím, aby na moji adresu vždy připisovali značku ml. V jakémsi záchvatu mne evokovala zkratka MLM (multi level marketing) a z ML vzniklo multilevel. Jo. Kdybych požadoval za jménem poznámku junior, mohl jsem se tady promenádovat pod nickem džejár. Příšerná představa. Jinak, taky se vám stalo, že když už jste si vymysleli nick, tak vás najednou napadla spousta zajímavějších variant...?
mess_id = 1277191
Vosje * (1.5.2001 0:13)
No spousta zrovna ne, ale už mne napadly i zajímavější nicky, to je pravda. On ten můj je zde vzácný, ale např. v zemích Beneluxu má tenhle nick kdekdo. :)))
mess_id = 1277500
JT Kirk * (1.5.2001 11:20)
Multilevel: Jo, mě se to stalo - ostatně ten můj není ani moc nápaditý.
mess_id = 1277506
KevSpa * (1.5.2001 11:26)
Svojí přezdívku jsem si vymyslela, když jsem na internet přišla poprvé. Bylo no na nějakém chatu a jediné, co mě napodlo bylo jmého mého nejoblíbenějšího herce KEVin SPAcey.
Ale mezi kamarády mám přezdívku James Bond.
mess_id = 1280405
DanQ * (2.5.2001 22:07)
ne, ja bych svoje virtulani jmeno nevymenil ani za nic... a ani me zadne lepsi nenapadlo...
mess_id = 1280654
stromovous * (2.5.2001 23:45)
Já bych jej vyměnil jedině za Ještírka (což už stejně někde používám), ale to bych pak musel bít sám sebe a to by se mi nelíbilo :-)))
Kdysi jsem používal nick 4D (dodnes ho mám na ICQ), ale byly s ním všude jen potíže - na některých chatech a servrech nesmí být nick tak krátký, popřípadě nesmí začínat číslicí a pod. Takže jsem ho za mnohem srozumitelnějšího a sklonného stromovouse vyměnil moc rád.
mess_id = 1282173
Tinne * (3.5.2001 17:05)
Už skoro 20 let mám přezdívku Kokoska.Proč? -znáte ty tvrdé palmové plody a zároveň takové sladké cukroví a taky to je někdo s tvrdou palicí,tak proto! ale jelikož ji užívám jen mezi trampy tak jsem si na net vymyslela něco, co se líbí mně samotné.Vzniklo to celkem jednoduše - jsem narozena v červenci a ten měsíc je v keltském kalendáři měsíc Tinne - strom cesmíny a taky Tine s jedním N znamená oheň.Cesmína se mi líbí,že má pěkně zubaté listy a to sedí na mou "milou" povahu.
mess_id = 1282854
Lopuch * (3.5.2001 21:12)
Inu jednou. cert vi jak je to dlouho. Byli jsme na takovym malim seznamovacim "tabore" s detma, ktere zrovna nastoupily z pate tridy na vicelete gymnazium. Hralo se plno fan her, no a na zacatku hodne takovy ty seznamovaci...a bylo to...stopneme do kruhu, no a kazdej rikame to svy jmeno a spojujem ho s nejakym podstatnym jmenem...."Ja jsem magdicka a mam rada marmeladu...Ja jsem Ales a rad jezdim autem..."....
......
a ja jsem Lada a ............ (snad mi to ani nedalo moc prace, jen jsem se zarazil :-) Jidla na l nic moc.)......a zadek si vytiram LOPUCHEM :-)
Preju vsem fajne jaro.
Mejte se tu vespolek. Cus
mess_id = 1282917
setman * (3.5.2001 21:43)
no ja taky prispuju:) Muj nick vzniknul kdyz sem byl jeste uplne malinkej a hral na svy stary dobry Sega Mega Drive hry. A protoze takovydle konzele maj na podpis jenom 3 pismena, napadlo me buhviproc Set. Pozdejc sem se dozvedel ze to znamena móóře vecí (Ang.sloveso, kdyz pridate na konec h tak je to treba ang. jmeno, egyptskej buh, aj.) a taky je uz nekdy obsazeny, tak sem dodal man a bylo to! Navic se to vsem libi mnohem vic
mess_id = 1283204
smartus * (4.5.2001 7:01)
Moji prezdivku jsem si vymyslel sam. Smartus obsahuje anglicke slovicko latinskou priponu. Ale ve Hre na tajemstvi mi rikaji Smarťák, Smrťák občas i Smeták :)
2Alistar
Nevim jak jsem tam moh napsat takovou blbost :)
mess_id = 1283225
Heřmánek * (4.5.2001 7:40)
Lopuch: tak to je snad nejkrásnější vznik přezdívky, jakej jsem tu četla :-)))))))
mess_id = 1283717
Alistair * (4.5.2001 11:08)
Tinne: rejpalský dotaz :)))
není ten "oheň" náhodou keltsky "teine"?
Já ho znám jen v gaelic a pokud došlo k nějakému vývoji oproti staré keltštině, tak se to mohlo změnit... pokud máš čas tak se prosím podívej na své zdroje, jestli je to skutečně tak...
mess_id = 1284303
Tinne * (4.5.2001 14:15)
Alistair: opravdu tine=fire=oheň můžeš ověřit zde
mess_id = 1288511
Alistair * (7.5.2001 13:52)
Dík :)
Takže gaelština a irish se fakt liší - a to jsou jen přes vodu :)
mess_id = 1289203
XP3 * (7.5.2001 19:04)
Nejdriv zkuste hadat......
mess_id = 1291160
Maftík * (8.5.2001 19:56)
Nemožné, je spousta možností. :-)
mess_id = 1292731
XP3 * (9.5.2001 13:03)
.ru
mess_id = 1294430
Taurus2 * (9.5.2001 23:23)
XP3: XP5?
mess_id = 1295078
XP3 * (10.5.2001 10:39)
Ta napoveda mela znamenat, ze to neni latinka, ale azbuka. Kdyz zjistite, jak se cte XP3, zjistite, proc se tak jmenuju.......
mess_id = 1297095
stromovous * (11.5.2001 0:44)
chrz? stejně to nedává smysl :-)
mess_id = 1297393
Smrček * (11.5.2001 9:20)
že by zkratka slova chorobopiz? :)
mess_id = 1299626
Vosje * (12.5.2001 1:19)
Nebo zkratka pro chozrazčot. :)))
mess_id = 1299637
crudo * (12.5.2001 1:53)
Vosje: 8)
mess_id = 1301829
XP3 * (14.5.2001 8:40)
Vy neznate prijmeni Chrz?
Nicmene beztak to neni moje primeni, je to z Donutilovy historky o nejakem reziserovi Chrzovi, kterej kdyz jeli do Sovetskyho Svazu, tak si prepsal prijmeni do rustiny na XP3, a voni ho Rusaci zatkli, protoze si mysleli, ze je to spion! A tuto prezdivku jsem si zvolil jen proto, ze me nic lepciho nenapadlo....Ale mohl bych to navlict i tak, ze to ma neco malo spolecnyho se mnou, ale prvotni bylo tohle.
mess_id = 1304952
stromovous * (15.5.2001 16:51)
a XP4 je tedy potom co?
mess_id = 1307263
Keetch * (16.5.2001 21:20)
Není to moje oficiální přezdívka. Jde o nick, kterej užívám, když už můj normální (SiGY) má někdo zaregistrovanej přede mnou.
Ve zkratce Keetch = Kýč.
Proč kýč? Hlavní reakce na mojí tvorbu v mojem oboru v hodně diskúzních klubech...
mess_id = 1307624
XP3 * (17.5.2001 11:03)
xp4 jsou me stranky, xp3 uz bylo {pro me z nepochopitelnych duvodu} na swebu obsazeno. Popravde kvuli tomu uvazuji o prejmenovani sve osoby, nikdo hned nevi jestli jesem on/ona a nejde to sklonovat.
mess_id = 1308425
chrz * (17.5.2001 17:16)
co je lepci?
mess_id = 1309108
stromovous * (18.5.2001 2:18)
jasně :-)
mess_id = 1321014
Spatha * (24.5.2001 14:30)
a kde jsi přišel ty ke své pěkné přezdívce? Snad ne někde v sadu?
mess_id = 1321326
stromovous * (24.5.2001 16:07)
Díky :-) Nalistuj si můj první příspěvek v tomhle klubu (dá se na to použít vyhledávací stroj vpravo), je to tam vysvětlené. Je to kombinace mého vzhledu, příjmení a mých sympatií k postavě Stromovouse z Pána Prstenů.
A Ty jsi ten nebo ta? Svou přezdívku jsi nevysvětlil(a)...
mess_id = 1322672
Spatha * (25.5.2001 10:26)
Hele, vezmu to popořádku: Dík za vysvětlení, než se tu zorientuju, tak to chvíli trvá. Jsem ta. Jinak k přezdívce jsem přišla na jedný soukromý výstavě sbírky mečů a ještě různejch zbraní. Dělala jsem tam něco jako hostesku. No a byl tam nějakej nahluchlej, a pořád se mě ptal: "A slečno, jak se jmenuje tenhle ten meč?" Shodou okolností to byla spatha (svousečný meč se 7.stol., barbarskejch kmenů). Tak se toho moji přátelé chytli a měli z toho velkou srandu. Nejdřív mě to strašně sralo, představa nahluchlýho dědka, co se pořád ptá nebyla zrovna moc příjemná. Teď tuhle přezdívku používám pořád.
mess_id = 1323798
stromovous * (25.5.2001 16:28)
barbarský meč ze 7.století...to zní dost cool :-))
mess_id = 1326179
Shushika * (27.5.2001 19:02)
Moje přezdívka je produktem ranního poslechu Rádia Limonádový Joe minulý rok. S mým kolejním spolubydlícím jsme vstávali přibližně ve stejnou dobu a při lenošení a následné snídani poslouchali RLJ. A v jedné z jejich ulítlých scének, kterou moderovala Kolopějka byla "počata" i Shushika (možná Šušika?). Spolubydlič řekl: Tak budeme říkat tobě! No a nějak se to ujalo...Každopádně, jinak už m iteď na fakultě nikdo neřekne. Tím více po premiéře Rebelů, kde Zuzana Norisová zpívá svou hitovku (co jí teď hrajou všude) a v refrénu je " šu šu šu...šepotá", tak pro mé kolegy je to "šu šu šu Shushika..."
mess_id = 1331008
Ing_Bedla * (29.5.2001 19:46)
tak na RLJ mam take vzpominky pekne, ackoliv Bedla je jeste starsi nez s tim titulem :)
mess_id = 1332812
Jeřáb * (30.5.2001 14:46)
vhledem k tomu, že mám bez dvou cenťáků rovný dva metry není myslím třeba žádný další vysvětlování:) snad jen to, že tenhle nick vznikl dávno předtím než jsem přišel na net (už ani nevím kdo s tím přišel první), takže ho používám i v reálu
mess_id = 1332851
Girili * (30.5.2001 14:59)
Tak taky ja :-))
Snazila jsem se vymyslet neco, co by znelo jakz takz hezky, bylo neutralni, ale hlavne, aby to vubec, ale vubec nic neznamenalo a tedy si z toho nemohli nekteri delat predcasne zavery. Ale i z tohoto se da, takze nevim. :-)
mess_id = 1334257
LILITH * (31.5.2001 7:51)
Já jsem svoji přezdívku získala tak, že jsem si dělala test v časopise ELLE na to, jestli jsem spíš Eva(Adamova žena) nebo Lilith
(ďáblova milenka). No a vyšlo mi to
druhé. Jinak také používám přezdívku JOKY, kterou jsem dostala
od svých přátel (odvozeno od angl. joke - vtip).
mess_id = 1334261
LILITH * (31.5.2001 7:56)
Jo a abych nezapoměla, na volným a Ve hře RD2 používám přezdívku KETANA. Moje obé přezdívky předtím byly zalogované, tak jsem nalistovala ve svojí učebnici organické chemie a tam jsem našla slovo katena, což je název pro lineárni řetězec sloučeniny a přehodila jsem první a a e a bylo.
Hold přezdívky se dají najít v ledasčem.
mess_id = 1336240
stromovous * (31.5.2001 20:15)
Lilith není ďáblova milenka, nýbrž první milenka Adamova. Jinak se jí také říká První děvka. Než měl Adam Evu, miloval se se svou animou, která je ztělesněna pomocí Lilith. Po té, co Adam získal Evu, jeho ženský archetyp (Lilith) zapadl do nevědomí (pekla).
mess_id = 1336249
Maftík * (31.5.2001 20:18)
Můžu se zeptat odkud to máš ?
mess_id = 1336257
stromovous * (31.5.2001 20:22)
Určitě ne z Elle :-))
Z hermetické a gnostické literatury. Termín archtetyp také využívá jungiánská psychologie.
mess_id = 1336270
Maftík * (31.5.2001 20:25)
Titul a autor ? (jen tak pro zajímavost)
mess_id = 1336293
stromovous * (31.5.2001 20:31)
To je jak by ses zeptal na titul a autora mýtu o Potopě či čehokoliv podobného :-) Mýty přece nemají konkrétní autory.
Momentálně se třeba mýtus o Lilith zrovna objevil na Průvodci, autor stromovous.
mess_id = 1336321
stromovous * (31.5.2001 20:40)
...se můžete mrknout na nějaké její stránečky.
mess_id = 1336807
Lopuch * (1.6.2001 0:36)
na tak v eRDecku mi to gub Lilith ani Ketana nechce najit, ale rikam si....gub Lilth..s tema jsme uz valcili...grrrrr....tam jsem kuchal magy, celkem pohoda. :-)
Priznej barvu!!! :-)
Zdravi Will syn ze zeme udoli...:-)
mess_id = 1336811
Lopuch * (1.6.2001 0:40)
Tak jmeno gubu..:-)
mess_id = 1337402
LILITH * (1.6.2001 11:27)
STROMOVOUSI--díky za ty Lilithini stránky, jsou super,potěšils mě.
LOPUCHOVI-Ketana používám na zalogování, gubernát je Abaddon ali
CEFTA. Tak sem přiznala barvu. a sem celkem nově příchozí, tak mě nekuchej.
mess_id = 1337415
Smrček * (1.6.2001 11:31)
omlouvam se za off topic - odpovedi prosim do posty, co je to hra RD2?
mess_id = 1337432
LILITH * (1.6.2001 11:36)
A ty ses Lopuchu co za gub a ali?
mess_id = 1337465
Lopuch * (1.6.2001 11:47)
Lilith: ali No.1 tam uz me najdes podle meho minuleho podpisu. Prave tak trochu sesazena z TOP 30 spolkem Smrste. Pristi vek...mozna bude misto, tak se ozvi :-) Cus
mess_id = 1341918
Spatha * (4.6.2001 11:50)
To si piš, že je to cool.
mess_id = 1360596
Mekkz * (13.6.2001 16:27)
Mekkz je muje comp. prezdivka. Vetsina mej postav se tak menuje. Jo jinak prezdivky taky mam ale vetsina je hanlivej a ja pohrdam lidmi ktery me tak oslovuji. Jestli chcete vedet historii Mekkze tak je tady: V jedne hre podle pravidel Warhameru4000 meli goblini bojoveho MECHA myslim nejak jako Mekky neco. A byl pekne hustej. No nejakej ten den na to jsem si na jazykovce vymejsleli kapelu pro procviceni jazyka. Tak se zrodil Mekky Boy. No a jelikoz Z a Y jsou u CZ a EN klavesnice jinak a me prijmeni zacina na Z tak bylo jasno :-)) V realu mi tak rika snad jen Tessien protoze se sni nikde moc nerozsiruju. Uff to je tak vse. A ty hanlivi vam reknu as se zkalim do nejakeho prijatelnejsiho stavu :-))
mess_id = 1362786
Vosper * (14.6.2001 15:23)
me zase nekteri kamosi rikaji 'antikentaur'. To proto, ze kentauri maj lidskou hlavu a konsky telo. No a ja... mam akorat spis docela velkej nos a spis vetsi zuby (ale do pusy se mi vejdou, jeste lepe do pusy nejake pekne slecny:))) a antikentaur je na svete. Nebo taky 'konik', to je trochu hezci... ale stejne je to blbost, pac kdo kdy videl kona s brejlema?:))
mess_id = 1362793
Vosper * (14.6.2001 15:25)
a jinak Vosper neni nic (dle znamyho co uci v USA anglictinu), jen takovy meno jedny lodi a me se moc libi:))
mess_id = 1378295
Vosper * (22.6.2001 8:20)
tady to nejak umrelo,ne?
mess_id = 1379915
stromovous * (22.6.2001 18:04)
Jojo, chtělo by to oživit.
mess_id = 1380238
bludička * (22.6.2001 20:15)
Na Průvodci se pravidelně vyskytuje kolem stovky identit. Když si vezmeš, kolik z nich je dvojím, třetím či pátým klonem JEDNOHO skutečného člověka, tak bych řekla, že už jsme se tady představili všichni.
mess_id = 1380400
crudo * (22.6.2001 21:51)
bludička: =)
mess_id = 1380421
Medousek * (22.6.2001 22:00)
bludicka: blbost :) ja mam identity jenom dve a ani jednu jsem nepredstavil :)
mess_id = 1380634
stromovous * (23.6.2001 3:58)
Medoušek: která je ta druhá? Není to náhodou bludička? :-)
mess_id = 1380718
bludička * (23.6.2001 10:39)
Hele, přestaň tady prozrazovat osobní data!!!
mess_id = 1380742
Medousek * (23.6.2001 11:21)
ne :)
mess_id = 1381741
Ing_Bedla * (24.6.2001 15:07)
no ja jsem jen jednou, takze muzeme zacit vyskrtavat :)
mess_id = 1381926
stromovous * (24.6.2001 17:48)
Já jsem sice dvakrát, ale ta druhá identita je ženská a moc ji tady neukazuju :-)
mess_id = 1382300
Ing_Bedla * (24.6.2001 22:43)
tak sice jsem v nadpisu, ale moc jsem vam o sve prezdivce nerekl :) takze: bedla je zkomolenina z meho prijmeni, kterou zacali pouzivat kamaradi kamaradu, s kterymi sem xodil do skautu. ing. jsem si pridal po zucastneni se nekolika rannix vysilani RLJ, kde proste mel titul skoro kazdej a tak jsem nemohl zustat pozadu :))
mess_id = 1382350
crudo * (24.6.2001 23:30)
OT: existuje tu kromě mě vůbec někdo, kdo tu má pouze jednu identitu?
(a kdo nebude lhát)
mess_id = 1382362
JT Kirk * (24.6.2001 23:37)
Crudo: Já mám dvě :)
mess_id = 1382383
stromovous * (24.6.2001 23:45)
Jistě to vím o Netopýrovi, ten má jen jednu :-)
mess_id = 1382486
miloX * (25.6.2001 1:52)
crudo: Ja sam jsemrozstepena osobnost. Rozstepit si jeste identitu tady, tak se asi zblaznim.
mess_id = 1382665
gorila * (25.6.2001 8:49)
Já...
(Ale s tím lhaním ... :-) )
Jinak proč Gorila ? Páč mám ksicht jak gorila.
mess_id = 1382724
Smrček * (25.6.2001 9:24)
Já mám taky jen jednu identitu
mess_id = 1383024
bludička * (25.6.2001 12:00)
Já mám taky jen jednu identitu. Není to proto, že bych byla tak čestná a zásadová, ale při své skleróze bych v tom měla jinak strašlivej binec:-)
mess_id = 1383068
crudo * (25.6.2001 12:25)
bludička: děkujeme za ujištění (že nejseš čestná) :)
mess_id = 1383178
Ing_Bedla * (25.6.2001 13:08)
na pruvodci mam pouze jedno ID, ale v jinyx klubex a xatex....to biste se dyvyly :)
mess_id = 1383462
bludička * (25.6.2001 15:31)
To bylo z mé strany takové bezelstvé přiznání; zkrátka já o sobě vím, že bych s potěšením měnila identity a vymýšlela si ďábelské finty, jenže bych to prostě organizačně nezvládla....:-)
mess_id = 1383625
Taurus2 * (25.6.2001 17:43)
Ačkoliv jinak zdatný schizofrenik :o), mám na Průvodci taky jenom jednu identitu. A stejnou používám i na chatech atd (teda pokud je ještě volná). A jak jsem přišel k přezdívce? No, začal jsem dělat webstránku s titulem Taurus II, která je o jednom nejmenovaném britském hudebníkovi (pro zvědavce - odkaz mám v záhlaví) a která vychází z názvu jedné jeho skladby. Kámoši mi pak tak začali říkat a když jsem se registroval na Průvodci, byla to vlastně ideální volba pro nick - (jenom ta římská dvojka byla nahrazena arabskou a zmizela mezera).
mess_id = 1383640
pIETA * (25.6.2001 17:48)
Crudo: Já mám jen jednu identitu. Moje druhá osobnost má asi tři, moje třetí osobnost taky jen jednu, a ostatní osobnosti se dělí o dvě další.
mess_id = 1383779
Nazir * (25.6.2001 18:52)
Ja se kdysi pojmenoval timto nickem, antoz mi to jednak znelo drsne :), druhak jsem mirne pricmoudly, tretak tenkrat (jeste za komancu) sel v TV serial o Robinu Hoodovi, kde vystupoval i saracensky bojovnik tehoz libozvucneho jmena a ctvrtak proto, ze me svet arabu, ale i svet synu vychodu celkem fascinoval (vicemene to vydrzelo az do dnes)... :^)
mess_id = 1383802
bludička * (25.6.2001 19:08)
:-))))
BTW: právě jsem přišla na to, že vám tady pustě kecám, ale není to schválně,jen tím dokazuji, že moje zapomětlivost je zkrátka bezbřehá.....
Na CS jsem byla "rusalka" - to proto, že bludičku už mi tam kdosi drze sebral před nosem (hele Stromovousi, nevíš o tom něco?); jenže CS pokud vím definitivně zdechnul - a i kdyby ožil, není mi to nic platné. Opakovanými pokusy jsem zjistila, že mě CS prostě zrušil. A já jsem moc líná, abych se zaregistrovala znovu.....
Jo a na chatech jsem schizofrenně vyhlížející "bludicka_rusalka", což je kvůli tomu, že bludiček tam běhá hafo, o rusalkách nemluvě:-))
Stejně už na chaty nechodím, protože pokaždé tam narazím na nějaké batole, které sice ještě neumí pořádně číst a psát ( opravopisu jakživo neslyšelo), ale zato se zajímá o to, jak to mám nejradši a jestli na to hupsneme hned dneska večer.
Toto úplné a pravdivé doznání jsem učinila dobrovolně a bez jakéhokoliv nátlaku (ten namířený samopal je jen taková legrace), na důkaz čehož se vlastnočně podepisuji třemi křížky.
+ + +
mess_id = 1383973
stromovous * (25.6.2001 20:16)
Průvodce je stejně lepší než CS. A rusalka jsem nikdy nebyl :-))
mess_id = 1383991
bludička * (25.6.2001 20:24)
Taky si to myslím, CS mi nikdy k srdci nepřirostl. A bejt rusalka není nic extra, od vody táhne, večně máš studený nohy a ještě tě oplácává nějakej hnusnej voslizlej vodník. BRRRRR!
mess_id = 1384257
stromovous * (25.6.2001 22:44)
Brekeké, vodníky zrovna nemusím, to vodnici bych snad snesl, pokud by však nebyla zelená :-)
mess_id = 1384389
Alistair * (26.6.2001 0:10)
I když zelená... hele čóóóveče ... byl jsi už někdy se *zelenou*?
taky bych někdy chtěl vyzkoušet modrou a červenou ... už se těším, až rozluštěj ten genom, to pak bude srandy :))
mess_id = 1384392
stromovous * (26.6.2001 0:16)
Nový model těla od Versace? :-))
Abych už nebyl OT, včera jsem začal na anglickém chatu používat nick Treebeard (pro ty, kdo to neví - to je stromovous anglicky).
mess_id = 1384492
Lopuch * (26.6.2001 4:21)
Bludicka: no tak CS tady asi jen tak nezamluvim. Nejni to spatny. A i po predelani systemu se stalo, ze ti admin vratil opcas Tve ID...i s ikonkou :-)
Jinak nejsu zadny multak. I kdyz na CS mam nick WLL.
mess_id = 1385057
bludička * (26.6.2001 12:18)
No nevím, jak by se Ti to s vodnicí líbilo - uvědom si, že je studená a slizká. FUJ!!!
mess_id = 1386375
smartus * (26.6.2001 22:13)
Ja mam taky jednu identitu, ale jsem zaregistrovany i pod druhou, zatim jsem ji nepouzil, tak nevim, jestli se to pocita.
Spousty lidi mne znaji pod nickem Smartus a ja jsem rad, ze oni vi o koho jde, pokud se nekde objevim.
mess_id = 1386391
smartus * (26.6.2001 22:17)
No ja jsem si jist, ze stromovous je ten spravnej rebel, pod jehoz dotykem by se rozehrala i takova rostenka jako vodnice !
BTW maji vase prezdivky na zacatku male pismeno schvalne nebo jen tak. Ta moje schvalne, je to takovy "design" :)
mess_id = 1386409
bludička * (26.6.2001 22:26)
Já jsem bludička s malým "b" schválně, protože se mi to nějak víc líbí:-)))
ad stromovous a vodnice: správně odhaduješ jeho šarm a schopnosti, jenže nevím, jak dlouho by vydržel eroticky osahávat studenou zelenou obludku: On i správnej rebel někdy dojde k konci svého umu...:-))
mess_id = 1386444
smartus * (26.6.2001 22:40)
Pravej rebel ? A dojit ke konci ?? NIKDY ! :)))))
mess_id = 1386480
stromovous * (26.6.2001 22:52)
Týjo, díky za vaše komplimenty, to potěší. Jestli je to pravda nevím, poněvadž jsem zelenou obludu v posteli ještě neměl :-)
Malé písmeno mám na začátku schválně, jednak to vypadá líp graficky a druhak mě to odlišuje od Stromovouse z Pána Prstenů (když se třeba o něm bavíme v klubu Pán Prstenů).
mess_id = 1386493
smartus * (26.6.2001 22:56)
to vis, stromku, rebelove si musi pomahat. Vzdyt's to byl ty, kdo mi doporucil Cosmoboye ... :)
Uz jsem si stihnul poridit nejakej ten hustej outfit a muj nejoblibenejsi komix je Pocosmon :)
mess_id = 1386499
smartus * (26.6.2001 22:58)
BTW ty nase posledni prispevky jsou pekne off-topic, co ?
mess_id = 1386507
Gimli * (26.6.2001 22:59)
Uprimne receno bych byl nerad, aby se z toho stala jenom dalsi kecarna o nicem, kterych je tu plno :-)
mess_id = 1386555
smartus * (26.6.2001 23:16)
Nekdy mne docela stve, ze se moji prezdivku pokousi lide sklonovat zpusobem znacne nehezkym (smartus -> smartusovo). Potom uz je to spis "przdivka." :( Skoda, ze si tento klub necte vice lidi...
mess_id = 1386571
Gimli * (26.6.2001 23:20)
A misto Smarte ti rikaji Smartusi. No mne obcas taky nekdo rika Gimle, nebo rikaji souhlasim s Gimlem. S tim nic nenadelame :-(
mess_id = 1386735
stromovous * (27.6.2001 1:42)
:-)) No moji hustomilí smartusi a Gimle :-))) aspoň už nejsme OT.
Smarte, jakou má přezdívku Tvá today-kost? :-)
mess_id = 1386869
bludička * (27.6.2001 8:59)
Chtěla jsem něco poznamenat k těm stromovousovým zeleným obludkám, ale radši už jsem zticha. Stejně si myslím, že mě Gimli musí mít plné zuby, protože jakmile vlezu do nějakého vážně míněného klubu, udělám z něj kecárnu o ničem:-(
Tak já už mizím.......
mess_id = 1386996
crudo * (27.6.2001 10:06)
obojí, je to design a i se mi to líbí....
bohužel to na Průvodci spousta lidí nemůže pochopit a stále mě píšou s velkým "C", což je naprosto k nelíbení :(
mess_id = 1387299
Gimli * (27.6.2001 12:07)
bludička: Co se tyka Zlateho fondu, tam mi to v podstate nevadi, protoze to stejne smazu ;-)
mess_id = 1387447
stromovous * (27.6.2001 13:04)
ale no tak... :-)
mess_id = 1388209
bludička * (27.6.2001 18:32)
Snad sis nemyslel, že by mě něco dokázalo naštvat tak, že bych doopravdy odešla? Kdepak, tuhle naději si raději nehýčkejte:-))))
mess_id = 1390004
Maftík * (28.6.2001 16:10)
Gimli : spravne, zadne kecani o nicem !
Jinak mam na Pruvodci take jen jednu identitu (a pouzivam ji na netu vsude - i kdyz na zadny chat nechodim, jsem zatvrzely Pruvodcak :-) ale mozna ze, jestli vyhraju turnaj v Lieru v Lierove (pokud se tento vubec usporada :-) tak se na chvili(cku) zaregistruju jako Liero_king (mimochodem kolik znaku je pro nick vlastne povolenych ?)
mess_id = 1390164
pIETA * (28.6.2001 17:07)
Smartus (26.6.2001 22:17): Moje přezdívka má na začátku malé písmenko schválně. (-:
mess_id = 1390180
Arevin * (28.6.2001 17:12)
To jsou věci... že bych se taky připojila? :))))
mess_id = 1390194
pIETA * (28.6.2001 17:15)
Neváhej a připojuj. (-:
mess_id = 1390206
Arevin * (28.6.2001 17:19)
To je historie nejmíň na A4, protože ta přezdívka není jen jedna, mám jich víc a na všechny kupodivu slyším... :)))
mess_id = 1391270
bludička * (29.6.2001 9:17)
Povídej a přeháněj!:-)
mess_id = 1391711
Arevin * (29.6.2001 12:07)
Bludička: Ale o které? Mám jich několik... :))
mess_id = 1392320
bludička * (29.6.2001 16:44)
Vezmi to podle abecedy.
mess_id = 1392331
Arevin * (29.6.2001 16:52)
Bludička: Spíš chronologicky...
Chceš seznam nebo i vysvětlení proč? :?
mess_id = 1392346
stromovous * (29.6.2001 17:00)
Tak jedém, všichni jsou tu zvědaví :-)
mess_id = 1392347
Arevin * (29.6.2001 17:01)
Stromovous: Jasně /to mě těší :))))/
ale chcete to jenom vyjmenovat nebo i vysvětlit? /abych vás neuspala.. :?/
mess_id = 1392353
stromovous * (29.6.2001 17:04)
I vysvětlit, kde jinde bys to měla vysvětlovat, než v tomhle klubu :-)
mess_id = 1392362
bludička * (29.6.2001 17:07)
Jasně, souhlasím se stromovousem: seznam a HLAVNĚ vysvětlení!
Ale hlavně už prosím Tě začni, začínám se pomalu užírat zvědavostí.......
mess_id = 1392367
stromovous * (29.6.2001 17:09)
Arevin e snaží navodit správnou atmosféru plnou očekávání, aby mohla vypustit tu bombu...
mess_id = 1392369
pIETA * (29.6.2001 17:10)
Stromovous: Nebo hraje o čas, aby stihla něco vymyslet. (-;
mess_id = 1392372
Arevin * (29.6.2001 17:11)
Třeba chci být anonymní, ale když vás to zajímá... :)))
Úplně první moje přezdívka byla Sokol. Ne podle toho sdružení, ale podle toho, že si naše parta dětí chtěla vybrat nějaké přezdívky podle dravců.. a sokol se mi moc líbil...
O několik let později začala "éra sci-fi + fantasy" a to především Star Trek.. Bylo nás pár "šílenců", kteří jsme si dopisovali, posílali komixy a básničky /= to všechno v duchu parodií/ na téma Star Trek /např. ubohý Spock, pronásledovaný houfem žen ;)/. A abychom se odlišili, vymysleli jsme si přezdívky... Beverly, Tasha, Charis.. a mě kdoví proč začali říkat Spočka I, což mi zůstalo asi tři roky...
/mám pokračovat nebo už spíte? :)))/....
mess_id = 1392374
Arevin * (29.6.2001 17:12)
Pieta: To bylo hnusný! :/ /;)))/
mess_id = 1392382
stromovous * (29.6.2001 17:15)
Pokračuj pokračuj, pIETY si nevšímej :-)
mess_id = 1392385
pIETA * (29.6.2001 17:17)
Arevin: Já rád hnusný. Tím si vybíjím všechno, co se ve mně nastřádá během mého běžného života chápajícího, citlivého lidumila.
mess_id = 1392387
Arevin * (29.6.2001 17:18)
Pieta: :P
Stromovous: Alespoň někdo mě tu má rád! :))))
mess_id = 1392389
stromovous * (29.6.2001 17:20)
Arevin: to je tím roztomiloučkým pejskem :-)
mess_id = 1392391
Arevin * (29.6.2001 17:21)
.... no a pak přišel vyšší gympl a taky noví lidé po celé republice a různé cony... hodně jsem se nacestovala a tak mi začali říkat Cestovatel...
A později zas mezi jinými lidmi, kteří rádi Tolkiena... /dokonce na to pár lidiček udělalo pro menší děti tábor.. :))/ a nic mi nepomohly mé protesty, že mám elfí předky ;))). Nazývali mě Glumem ;))
.... atd. atd... ;)))
mess_id = 1392392
Arevin * (29.6.2001 17:22)
Stromovous: :)))))))))))))
mess_id = 1392398
bludička * (29.6.2001 17:24)
Já Tě taky napjatě poslouchám. Povídej dál a stromovous Tě bude drbat za Tvými elfími oušky. To on umí, být roztomilý:-))
mess_id = 1392399
stromovous * (29.6.2001 17:25)
Tak Glume, konečně nám tedy pověz, co znamená Arevin :-)
mess_id = 1392426
Arevin * (29.6.2001 17:38)
.. no jo, tak toho krapet několik přeskočíme... a začneme se věnovat tomu podstatnějšímu.. ;)))
A to vlastním přezdívkám... hledala jsem něco, co by mi bylo vlastní.. něco nápaditého.. a první, co mě napadlo bylo poskládat mé iniciály... takže jsem vymyslela Káně /zase pták! ;)))/
Pak jsem začala vymýšlet vlastní příběhy /snad se to dá nazývat sci-fi nebo fantasy../.. a také jsem objevila Průvodce... původně jsem si chtěla říkat Manta, ale to už tu někdo zřejmě má no a pak A`Tua T`Prey... Průvodce byl ale natolik rozumný, že mi tohle zamítl /Btw:Janchor měl problémy se skloňováním mého jména... nechci vidět, co by říkal na tohle.. schválně si to někdo zkuste.. vůbec to není lehké! ;)))/
mess_id = 1392446
stromovous * (29.6.2001 17:45)
1.pád A'Tua/T'Prey
2.pád A'Tuy/T'Prey
3.pád A'Tui/T'Prey
4.pád A'Tuu/T'Prey
5.pád A'Tuo/T'Prey
6.pád A'Tue/T'Prey
7.pád A'Tuou/T'Prey
mess_id = 1392449
stromovous * (29.6.2001 17:46)
1.Arevin
2.Arevin
3.Arevin
4.Arevin
5.Arevin
6.Arevin
7.Arevin
mess_id = 1392459
Arevin * (29.6.2001 17:50)
Stromovous: seš pták! ;)))
Ale máš 1 s * až na ten Antuovský třetí pád! ;))
mess_id = 1392466
bludička * (29.6.2001 17:53)
:-)))))))
Ty snad nejsi skutečnej, Tebe musel někdo vymyslet!
mess_id = 1392471
stromovous * (29.6.2001 17:53)
A jak by měl dle Tebe ten 3.pád být? A'Tue? Mně se víc líbí A'Tui (podle vzoru růže)
mess_id = 1392472
stromovous * (29.6.2001 17:54)
Jsem jen výplod Tvé fantazie :-)
mess_id = 1392478
Arevin * (29.6.2001 17:55)
Stromovous je romantik... no, záleží z čeho vycházíš... co když jsem chlap??? ;)) /teď vážně... máš to dobře... jestli budeš na VOKU, tak Ti tu jedničku dám písemně! ;)))/